目前日期文章:201006 (8)

瀏覽方式: 標題列表 簡短摘要

gonna show you guys something.. oh wait, before that.. i wanna share something.. the veterinarian my dog has dermatosis (skin disease), so...

*this is the sad part*

........................................................................................................................................................................

nahh.. she's not dead yet.. just that she need to have a haircut.. and...

jeng jeng jeng jeng!

BEFORE:

DSC04830.JPG

AFTER:

DSC05038.JPG

ohmygosh.. big difference rite?

anyway, i still love her, she's so cuteeee!

carmenlonelygurl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Jun 24 Thu 2010 21:31
  • S/A?

DSC04979.JPG

was confusing whether I should change stream or not.. and.. omgwtf! I failed my physic, chemistry, biology and add maths! T.T.. and I kind of lied to my mom, i raised my marks in front of her.. LOL! that’s the reason I wanna change stream.. I’m afraid that I might fail in my spm too.. however, I don’t wanna leave my friends.. =( that day , i listed the benifits and disadvantages of science stream and art stream on a paper and i found out that staying in science has more advantage! @@ anyway, still considering, not sure if I’m going to change stream..

carmenlonelygurl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • 這是一篇加密文章,請輸入密碼
  • 密碼提示:
  • 請輸入密碼:

daisei daisei daisei daisei daisei!!!!!

"nei dou yao gam yat la"

carmenlonelygurl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

hmmm.. nothing much to say.. actually i'm kinda lazy so... pictures will do! =D

 

IMG_3072.jpg

IMG_2898.jpg

IMG_2924.jpg

IMG_2951.jpg

IMG_3020.jpg

IMG_2952.jpg

IMG_3040.jpg

IMG_2955.jpg

IMG_3103.jpg

IMG_2987.jpg

IMG_3010.jpg

IMG_3015.jpg

IMG_3018.jpg

IMG_3067.jpg

IMG_3057.jpg

more pictures on facebook!

IMG_2963.jpg

finally; mwahh =3

IMG_3071.jpg

carmenlonelygurl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

Sunway with my tuition friends + bell for the first time!

Activities as usual = MCDonald-ed -- Movie: The Karate Kid -- Redbox-ed till 7.00Ppm but i went back first around 6.45PM

Btw, me & pei chi bought seng ei a wallet for his b'day, hope he like it! o.o

Photos: *more on facebook*

DSC04957.JPG

grabbed those cosplayers in pictures although i don't really know which anime they were pretending.. haha

DSC04963.JPG

seng ei *the lamest & daogeiest guy i ever met

DSC04974.JPG

khairul *seee! he looks damn cold today.. haha

DSC04977.JPG

fang shiuan *i guess he doesn't know what is "smileee =D" LOL.

ps. wen wei, pei ru & rachel: you guys still owe me photos!

      && miss bell, the one and only picture which i take with you today, must tag me!! xoxo

      ooh, and peichi, well we did took alot of pictures last time but not now.. hehe.. shall take more pictures with you! =P


carmenlonelygurl 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

  • 這是一篇加密文章,請輸入密碼
  • 密碼提示:serious
  • 請輸入密碼:

DSC04864.JPG

FINALLY!!!

exam is over and it's HOLIDAY!!!

MV-ed after school and we chatted bout smtg which made me lmao..

we were desperate to find out what the hell was "that thing".. LOL

me, bell and peichi currently planning a lagoon outing with {insert} people!

not gonna mention their name here due to the "uncomfirmness" of the people.. WTFLOL! i can't believe that just created a new word!

DSC04865.JPG

btw; mum just told me something which brings down my mood..

that is: HOLIDAY DOESN'T MEAN THAT YOU ARE FREE!

PRACTICE YOUR PIANO AT LEAST HALF AN HOUR EVERYDAY AND FINISH ALL YOUR HOMEWORK AND PROJECTS AND LASTLY;

DO YOUR ADD MATHS!!!

T.T i thought i can finally abandon my add maths for this holiday but..

SHE IS SO CRUEL! >.<

DSC04866.JPG

carmenlonelygurl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()